Výměna a vrácení zboží
Jak postupovat, když Vám zakoupené zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?

 

Při nákupu přes internetový obchod máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku jako spotřebitel právo zboží do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu vrátit nebo požadovat výměnu. V ideálním případě nám posílejte zboží na vrácení nebo výměnu v původním obalu.

 

Zboží nesmí být použité nebo poškozené.

 

Právo vrátit nebo vyměnit zboží do 14 dnů od převzetí zboží máte jen při nákupu přes internetový obchod, neplatí to pro nákup v našich kamenných prodejnách.

 

O průběhu výměny nebo vrácení zboží vás budeme informovat emailem.

 


Vrácení zboží
Pokud vám zboží nevyhovuje a nechcete je vyměnit za jiné, pošlete nám ho zpět. Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

 

Přiložte kopii dokladu o nákupu a přímo na ni připište, jakým způsobem chcete vrátit peníze za zboží – zda poštovní poukázkou nebo převodem na účet (v takovém případě rovnou uveďte číslo vašeho účtu).

 

Peníze za zboží i poštovné zašleme na Váš bankovní účet či poštovní poukázkou co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu.

 


Původní balení zboží
Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. Zboží si můžete vyzkoušet, nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Je třeba brát v úvahu náklady, které bude mít obuvssalomon.cz s uvedením do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. S ohledem na různorodost zboží mohou být tyto náklady různě vysoké a řeší se individuálně. Tyto náklady pak mohou být započteny s částkou za vrácené zboží.